Бројно стање
УКУПАН БРОЈ УЧЕНИКА, ОДЕЉЕЊА И УЧЕНИКА ПО ОДЕЉЕЊИМA
МАТИЧНА ШКОЛА
Разред
Одељење | Пол | Укупан број
ученика | Ученици по инклузији | Број одељења | |
Мушки | Женски | ||||
I-1 | 8 | 7 | 15 | 1 Иоп1 | 1 |
I-2 | 7 | 7 | 14 | 1 Иоп1 | |
Укупно | 15 | 14 | 29 | 2 Иоп1 | 2 |
II-1 | 14 | 12 | 26 | / | 1 |
Укупно | 14 | 12 | 26 | / | 1 |
III-1 | 7 | 9 | 16 | 1 иоп2 | 1 |
III-2 | 9 | 7 | 16 | 1 Иоп2 | 1 |
Укупно | 16 | 16 | 32 | 2 | 2 |
IV-1 | 12 | 12 | 24 | 0 | 1 |
Укупно | 12 | 12 | 24 | 0 | 1 |
I-IV | 57 | 54 | 111 | 4 | 6 |
V-1 | 7 | 7 | 14 | 1 иоп2 | 1 |
V-2 | 6 | 8 | 14 | 2 иоп1 | 1 |
Укупно | 13 | 15 | 28 | 3 | 2 |
VI-1 | 10 | 9 | 19 | / | 1 |
VI-2 | 9 | 10 | 19 | / | 1 |
Укупно | 19 | 19 | 38 | / | 2 |
VII-1 | 8 | 8 | 16 | / | 1 |
VII-2 | 8 | 7 | 15 | / | 1 |
Укупно | 16 | 15 | 31 | / | 2 |
VIII-1 | 12 | 10 | 22 | 1 иоп 1 | 1 |
VIII-2 | 15 | 7 | 22 | 1 Иоп2 | 1 |
Укупно | 27 | 17 | 44 | 2 | 2 |
V-VIII | 75 | 66 | 141 | 5 | 8 |
I-VIII | 132 | 120 | 252 | 9 | 14 |
ИО ТРБУШНИЦА
Разред,
одељење | Пол | Број
ученика | Ученици по инклузији | Број
Одељења | |
Мушки | Женски | ||||
I-3 | 6 | 6 | 12 | 0 | 1 |
II-3 | 6 | 7 | 13 | 1 ИНД. | 1 |
III-3 | 4 | 6 | 10 | 0 | 1 |
IV-2 | 9 | 6 | 15 | 0 | 1 |
I-IV | 25 | 25 | 50 | 1 | 4 |
V-3 | 6 | 4 | 10 | 0 | 1 |
VI-3 | 7 | 6 | 13 | 0 | 1 |
VII-3 | 3 | 6 | 9 | 1 ИОП 3 | 1 |
VIII-3 | 4 | 8 | 12 | 1 ИОП 3 | 1 |
V-VIII | 20 | 24 | 44 | 2 | 4 |
I – VIII | 45 | 49 | 94 | 3 | 8 |
ИО ГОРЊА КОВИЉАЧА – комбинована одељења
Разред,
Одељење | Пол | Број
ученика | Ученици по инклузији | Број
Одељења | |
Мушки | Женски | ||||
I-4 | 0 | 1 | 1 | / | 1 комб. |
II-4 | 1 | 0 | 1 | / | 1 комб. |
III-4 | 1 | 1 | 2 | 1 ИОП 1 | 1 комб. |
IV-3 | 5 | 1 | 6 | 1 ИОП 1 | 1 комб. |
I-IV | 7 | 3 | 10 | 2 | 2 |
ОДЕЉЕЊА СА ДЕЦОМ СА СМЕТЊАМА У РАЗВОЈУ – комбинована одељења
Разред
одељење | Пол | Број
ученика | Ученици по инклузији | Број
Одељења | |
Мушки | Женски | ||||
VI-4 | 1 | 0 | 1 | 1 иоп2 | |
VI-5 | 2 | 0 | 2 | 2 иоп2 | |
Укупно | 3 | 0 | 3 | 3 иоп2 | |
V-VIII | 3 | 0 | 3 | 3 | 2 |
УКУПАН БРОЈ УЧЕНИКА И ОДЕЉЕЊА
Разред | Пол | Број
ученика | Број
Одељења | |
Мушки | Женски | |||
I | 21 | 21 | 42 | 3+1 комб |
II | 21 | 19 | 40 | 2+1 комб |
III | 21 | 23 | 44 | 3 +1комб |
IV | 26 | 19 | 45 | 2+1 комб. |
I-IV | 89 | 82 | 171 | 10+2 комб. |
V | 19 | 19 | 38 | 3 |
VI | 29 | 25 | 54 | 3+2 комб.ученика са сметњама у развоју |
VII | 19 | 21 | 40 | 3 |
VIII | 31 | 25 | 56 | 3 |
V-VIII | 97 | 92 | 189 | 12+ 2 комб.ученика са сметњама у развоју |
I-VIII | 187 | 172 | 359 | 22+2 комб + 1 комб. уч. са сметњама у развоју + 1 одељење ученика са сметњама у развоју УКУПНО: 26 |
У нову школску 2022/2023. годину, од месеца септембра, кренуће 8 ученика миграната, од чега је 7 ученика већ похађало школу током целе школске 2021/2022. године.
БРОЈ УЧЕНИКА ПРЕМА УЧЕЊУ СТРАНИХ ЈЕЗИКА И ИЗБОРНЕ НАСТАВЕ СТРАНОГ ЈЕЗИКА
Ученици од првог до осмог разреда уче енглески језик као обавезни наставни предмет, а ученици од петог до осмог разреда уче француски језик као обавезни изборни наставни предмет. Ученици од првог до осмог разреда који похађају одељење са сметњама у развоју уче енглески и француски језик.
У следећој табели приказан је број ученика у матичној школи и издвојеном одељењу који уче енглески и француски језик:
ШКОЛА | ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК | ФРАНЦУСКИ ЈЕЗИК | ||
МАТИЧНА ШКОЛА | Разред | Број ученика | Разред | Број ученика |
I | 25 | I | – | |
II | 37 | II | – | |
III | 31 | III | – | |
IV | 38 | IV | – | |
V | 36 | V | 36 | |
VI | 46 | VI | 46 | |
VII | 43 | VII | 43 | |
VIII | 42 | VIII | 42 | |
ОДЕЉЕЊЕ УЧЕНИКА СА СМЕТЊАМА У РАЗВОЈУ
| Разред | Број ученика | Разред | Број ученика |
I | – | I | – | |
II | 1 | II | – | |
III | – | III | – | |
IV | – | IV | – | |
V | 5 | V | 5 | |
VI | 6 | VI | 6 | |
VII | – | VII | – | |
VIII | – | VIII | – | |
ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК – ИЗДВОЈЕНА ОДЕЉЕЊА | ||||
ИЗДВОЈЕНА ОДЕЉЕЊА (I-IV)
| Разред-Трбушница | Број ученика | Разред-Горња Ковиљача | Број ученика |
I | 11 | I | 3 | |
II | 13 | II | 2 | |
III | 10 | III | 3 | |
IV | 14 | IV | 6 | |
ИЗДВОЈЕНО ОДЕЉЕЊЕ ТРБУШНИЦА (V-VIII)
| Енглески језик | Француски језик | ||
V | 12 | V | 12 | |
VI | 17 | VI | 17 | |
VII | 15 | VII | 15 | |
VIII | 15 | VIII | 15 |
БРОЈ УЧЕНИКА ПРЕМА УЧЕЊУ ИЗБОРНИХ ПРЕДМЕТА
Разред | Наставни предмети | ||||||||
Грађанско васпитање | Верска настава | Народна традиција | Свакодневни живот у прошлости | Од играчке до рачунара | Слободне активности/ваннаставне акт. | Информатика | Цртање, сликање и вајање | ||
I | – | 39 | 39 | ||||||
II | 1 | 52 | 52 | 53 | |||||
III | – | 44 | 34 | 10 | 44 | ||||
IV | 1 | 57 | 58 | 58 | |||||
V | – | 53 | 53 (ЦСВ) | ||||||
VI | – | 69 | 69 (СЖП) | ||||||
VII | – | 58 | 58 | ||||||
VIII | – | 57 | 15 | 42 | |||||
Укупно | 2 | 429 | 73 | 10 | 316 | 42 |
БРОЈ УЧЕНИКА ПУТНИКА И КОРИСНИКА БЕСПЛАТНИХ УЏБЕНИКА И КУХИЊE
Разред | Путници | Бесплатни уџбеници | Кухиња |
I |
36 | 5 | 8 (иоп2) |
II | 11 | ||
III | 7 | ||
IV | 5 | ||
I-IV | 28 | ||
V | 16 | ||
VI | 11 | ||
VII | 13 | ||
VIII | 12 | ||
V-VIII | 52 | ||
I-VIII | 80 |
ОБРАЗОВНА И СОЦИЈАЛНА СТРУКТУРА РОДИТЕЉА С О Ц И Ј А Л Н И У С Л О В И
СТАМБЕНИ УСЛОВИ
РАЗРЕД | Подстанари | Породична кућа | Једнособан стан | Двособан и већи стан | Мигранти | Домски смештај |
I | 4 | 32 | 1 | 2 | 0 | – |
II | 2 | 42 | 1 | 6 | 2 | 1 |
III | 1 | 40 | – | – | 3 | – |
IV | 6 | 51 | – | – | 1 | – |
V | 1 | 45 | – | 1 | 1 | 5 |
VI | 2 | 54 | 2 | 5 | – | 5 |
VII | 1 | 48 | 2 | 7 | – | – |
VIII | – | 51 | 1 | 5 | – | – |
СВЕГА |
17 |
363 |
7 |
26 |
7 | 11 |
ОБРАЗОВНИ НИВО РОДИТЕЉА
Разред | Неписмени | Основно образоавње | Средње образовање | Више образовање | Високо образовање | |||||
отац | мајка | Отац | мајка | отац | мајка | отац | мајка | отац | мајка | |
I | 1 | – | 8 | 7 | 29 | 29 | – | 1 | 3 | 3 |
II | – | – | 6 | 4 | 41 | 40 | 1 | 2 | 4 | 6 |
III | – | – | – | – | 40 | 41 | 2 | 2 | 1 | – |
IV | – | – | 9 | 7 | 48 | 50 | – | – | – | – |
V | – | 1 | 4 | 5 | 44 | 38 | 1 | 6 | 2 | 2 |
VI | – | – | 2 | 6 | 63 | 58 | 2 | 2 | – | 1 |
VII | – | – | 1 | 6 | 55 | 48 | 1 | 1 | 1 | 3 |
VIII | – | – | – | 2 | 53 | 49 | 3 | 4 | 2 | 3 |
Свега | 1 | 1 | 30 | 37 | 373 | 353 | 10 | 18 | 13 | 18 |
ДЕФИЦИЈЕНТНОСТ ПОРОДИЦЕ
Разред | Комплетне породице | Без једног родитеља | Без оба родитеља | Разведени | На раду у иностранству | Старатеља | ||
Један родитељ | Оба родитеља | |||||||
I | 39 | 1 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 | |
II | 39 | 1 | – | 1 | 2 | – | – | |
III | 42 | – | – | 2 | – | – | – | |
IV | 32 | – | – | 2 | 5 | 1 | – | |
V | 35 | – | 5 | 4 | – | – | ||
VI | 49 | 2 | – | 1 | 4 | – | – | |
VII | 40 | – | 3 | 5 | – | – | ||
VIII | 54 | – | – | 4 | 2 | – | – | |
Свега | 330 | 4 | 0 | 20 | 24 | 1 | 12 |